QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, February 25, 2010

twennysvn: diSERANG keRINDUan

ya ALLAH ,


aku seda , aku lemah .
aku seda dy ta pena anggap aku ape2 .
aku tawu dy pun mcm dak tuh jgak , skdr dtg utk crite
pd org ,


selamatkan lah , slagy aku mmpu ,


aku syg kn dy , tp aku brade d'thp y pling bwh skali dlm hal iny .
krn aku skdr sahabat ,


bukan kwn baik ,
knp dgn aku ?
ta per lah .


aku tawu , aku sntiase b'sala , 


hingga kni , masih d'serang krinduan pd dy .


knp dy maseh ta seda ?
aku da byk bkorban buad dy .
knp ?
dy suke ke dga org ktuk aku ?
nurulfathinhannani tuh kwn baaek dy waa ,


biarlahh ,


aslkn dy b;jye ,
aku doakan y t'baek utk kmu .


slamat b'jye mengorak langkah maju k'hdpn tnpa b'arh kembali .


berjuangdemikhidupan .


NADRAHASIEFFARZANAAZNIL .


sahabat ,
teman,
kawan,
dy satusatuny .


klik kalau suka (:

No comments: