QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, October 26, 2010



dia Dan aku , hatinya satu .

tentang dia , tentang aku , seolah-olah masih kaku . yang tidak berganjak climax nya ,, perang mulut yang tak berhenti ? kasih sayang juga masih mengalir hangat Di hati masing-masing sementara pergaduhan menjadi benteng penghalang . kenapa ? cerita kami masih begitu ,, hanya kerana perkara yang begitu kecil , aku bertuah sekali , dia masih bersabar dengan segala tingkahku , kerenahku . kadang-Kala , fikiran ku jauh lebih matang daripadanya , kadang-Kala , aku dilayan seperti kanak-kanak kecil meminta coklat ;P (lapar pulak) ! senyuman yang terukir pada raut wajahnya , menyebab Kan , hati ku gembira melihat dia , tapi apakan daya , ' jangan sentiasa menyangka bahawa bahagia akan kekal ' aku terima segalanya , kerana .. ' our problems start from the steps we make ' itu yang aku pegang selama ni , mungkin ini silap aku , terima kasih kerana membahagiakan aku , aku menghargai kamu , sayang .

when you look deep inside my eyes , I'll melt like ice-cream .
but , i won't look at you , I'm blushing .


when you near me , i felt safe by your side .
but , i won't stay long , I'm shy .


when you walk beside me , i said we walk to slow .
but , inside me , I'm asking for slower walks ;)


when you said ' baby nampak gemuk sekarang ' , I'll smile .
but , my heart says , ' biar betul , takleh jadi ni ' .


you'll wipe my tears when i cried , i feel glad cause Ur here .
but sad again when you need to go .


when you say ' by , i love you ' , I'll felt lovable .
but , I'm too shy to replied it .


while I'm typing this , you are in an examination .
just , good luck sayang . i love you more than anything .

 da'great Anne  
klik kalau suka (:

No comments: