QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, October 22, 2010

hatiku sebak bila berbicara mengenainya .



oh , kenapa ni farah najwa ?
bila berbicara tentangnya , aku merasa begitu sebak .
hatiku merasa sebak yang melampau .
kenapa ?
adakah cuma aku sahaja yang merasakannya ?
kau bagaimana , terasa jugakah ?
ah , kenapa kau tak tenteram sayang ??
boleh aku bertanya lagi , mengapa begitu sukar untuk kita putus ?
seandainya kau masih lagi terus menerus melepaskan pada aku , 
lebih baik kita melepaskan hubungan yang tidak seberapa ini ?
mampukah kau ? 
sayang aku buat kamu memang tak pernah luntur ,
tetapi , aku tidak mampu menegakkan sayang itu ,
kerana hatiku sebak bila berbicara mengenainya .
maafkan aku , 
buat : muhammad nur hafiz bin kamaruzzaman .
klik kalau suka (:

No comments: