QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, November 29, 2010

hmm, aku tahu.

ya, memang aku teruk, tapi aku pun taklah sampai nak gaduh, masing-masing ade prangai buruk masing-masing, eventhough kita tak tau ape, dea sndiri tau,, walaupun, dea kate dea baek kan? aku pun tak nak gaduh, get it? tapi kita tak boleh punish orang macam ne, kita boleh mintak explanation, oke, lah, manusie bukan tak buleh brubah kan. kalau korang nak judge aku macam ne, sampai umur aku 100 tahun. is it fair? aku tau kau sakit hati, tapi dulu aku dah cakap, elok kite stop all the things about me and you. tapi kau cakap ape? kite sama-sama salah sebab bawak benda ne, sampai tahap mcm ne, this relation is not healthy relationship. jadi aku rase, kau akn judge aku sampai bile bile mcm ne, same goes tu, the two name with three letters., kan? hmm, nway thanks fer all the things, aku tak tuduh pape, and aku tak pikir apeape yang negatif oke, aku dah lame buang benda tu jauhjauh dari fikiran aku utk kaw, sbb aku sayang kan kau, walaupun kau tak buleh trime kyataan tuh. lepas ne, kite buleh stop talking bout each other k, aku promise that. kite back to square one, aku and kau tak pernah kenal.  salam anne- klik kalau suka (:

No comments: