QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, November 26, 2010

let's tweet :D


awak kenal burung biru ne? alaa, dea ne ketot-ketot sahaja. kalau awak kenal pasti awak juga tahu twitter kan?yaww, cikk anne berhenti merepek laa, aduii, oke, hmm, saya cuma nak cerita, betapa berzaman nye saya ada twitter tapi saya jarang gune, haha, sampai dah 2-3 kali saya lupa password.haha. aduii.cikk anne ne macam mana? haha, kawan-kawan saya juga ramai ada twitter, yang saya tahu, award kesetiaan terhadap twitter dimenangi oleh : jengjengjeng..
yang laen laen pula :) hanya twitter-ing seperti biasa, dulu setiap kali balik asrama pasti ada cerita twitter dari dea, hoho, jadi sekarang saya dah mule menggunakannya kembali kerana tak mahu terlupa password, mari kita bertwitter ramai-ramai :)
cukuplah ini aja, saya penad lahh :D salam berblogging dari anne-
klik kalau suka (:

No comments: