QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, November 27, 2010

27 oktober 2010




suda genap 4 bulan :')
sayangg, saya harap sangat benda ne kekal,
malam 26 tuh, sayaa mintakk maaf, sebab buad awak nanges lagii.
takpe, kalauu orang yang bace blog ne, kate awak lelaki ciwek ( cengeng )
dea tak rase ape awak rase, 
kan kan kan?
haha, sayaa tahu saya jaad , buadd awakk pressure :)
saya tak sengajaa, saya cuma nakkan `dea` bahagiee, 
nak happykan `dea`
sebab awak buleh ubad hati `dea` kan .
kalau awak tak nak, takpe,
muah muah :)
jage dirii elokelok yerr,
tulahhh, dulu dulu saya dah kate , tak payahh , awak nak jugak .
saya enad lagi dulu .
ade adik taknak dengar cakap kakak :D
tapi sekarang dah terbalik.
ade senior kena dengar cakap junior,
haha :D
sebab junior tuh, pengarang jantung dea yaww .
haha , oke lahh , 
anne-
klik kalau suka (:

No comments: