QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, November 24, 2010

 wahhh !

sudah cecah 2100++ ! bahagienye, oii, babe, bukan followers oke, haha, dah jammed bhai phone, arghh, jangannn. haha, tadi i'm walking.walking.walking. at THE MINES. ( such a boringg place ) hhaha, mencari teman MP3, pegi tanye.tanye.tanye. n then aku dah tau mane nak cari ketenangan MP3 disney tuh, but then , kau tahulah kan, sipemalas wawa. haha. takde masa, takde kuasa ( sejak bila aku berkuase? ) nak pegi jalan kat MID , malas babe, jalan kat mines pun, mencaricari ape erh? pape jelahhh. haha, yaww akhirnya aku beli peneman aku, WALKMAN SONY ERICSSON, yaww, name die walkywalky, haha, no need the picture, keluaran lame jerh. tak heran yang penting ate peneman :) okay, salam buad blogger dari anne-






footnote : sayang, tolong no more dirty website okay, promise me, or kita break. ( erk? mampu ke aku? )
klik kalau suka (:

No comments: