QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, November 23, 2010

  this is a FULLSTOP guys.

this entry is fully dedicated for these guys .
tekan link ini utk isi pengetahuan tentang mereka :)
*winkwink.

1. saya tujukan buad Ahmad Amirul Muqri. saya mungkin tak akan hang dengan awak, sampai bilebile, oh, yeah, forgot to tell, one important thing, saya bukan ADIK awak ye, terima kasih. saya akan lupakan awak macam yang awak dah lupekan saya, oh my, kejam ke aku? hmm, saya jujur ne, terima kasih atas kesungguhan segala sayang awak pada saya, masa awak bantu saya dengan ___ dulu... n thanks sudi ambil berat tentang saya sewaktu menjadi senior saya, *ikhlas ne babe, aduii.
salam perkhabaran pergi dari cikk anne-

2. didedikasikan buad orang yang mewarnai harihari saya dengan crayon kegembiraan. orang yang harungi lautan sukaduka saya, awak,, terimakasih ye. saya memang sayang awak plusplus, saya tak tahu siapa perempuan tu, dan saya sedang selidikk, kalau awakk tahu, tolong cakap dekat dea mcm ne
` makcik gile, aku tak kacau laki kau, kau kacau laki aku, dasar budak makan taik `
okay, then saya nak kate jugakk, kalau awak nak buad kata PUTUS antara kite, dengan rela hati paksa saya terima,
salam cinta dari cikk anne-

footnote : aku tetap tak batak dengan cinta ;) 
klik kalau suka (:

No comments: