QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, December 29, 2010

hati ku celaru, aku merapu.

entah kenapa,
perjalanan kali ini,
membuatkan hatiku sayu,seperti tanpa arah.
aku tak mahu menoleh kebelakang lagi,
namun saat aku di hadapan,
baru ku sedar, sebenarnya aku keseorangan.
bukan salah kamu.
aku yang pergi tinggal kan kau!
aku dengar kau menyahut namaku di sana,
namun sebenarnya itu semua angan dan impian ku,
kau, telah aku tinggalkan,
dan cuma aku yang tahu betapa sakitnya diri ini hendak pergi,
walaupun kau lihat senyuman terukir,
kau sebenarnya tercicir.
tercicir melihat perasaan ku yang celaru.
aku tak ingin pergi,
tapi masa mengubah segalanya,
aku cuma ingin pelukan terakhir darimu,
masih sempatkah kawankawan ku?
air mata ku jatuh.
kerana aku mahukan kekuatan seorang kawan.
kau di mana?
kau telah tiada di sisiku,
namun, aku ingin engkau tahu,
aku berjanji kau akn sentiasa tersemat di hati kecil ini.

nurulfathin hannani-ain aziatul nabila-nadia izham-farra dhiba-shahadah abdullah-ain syamimi-hafiz kamaruzzaman-siti khadijah-syafiqah khadiron-nurul aida-yasmin nordin-dianah ariff-nordiana syasya-zahidah nasri-masturina hamid-husna hosni-amily aileen-amani mohamad-shafie rahim-ahmad amirul muqri-erny azreen-irfan zack-batch f3 '10-dak hostel-n sume yang kenal aku-

footnote- aku mmg pelupa banyak, so jangan amek ati kalau tade name, aku sayang korg gak. klik kalau suka (:

No comments: