QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, December 2, 2010

itu mungkin kau rase .

kau rase yang aku tak sayang kau? kau silap. oh yeah, nampak mcm kami bhagie, kami taklah bahagie sangat. almost everyday. aku akn b'soaljawab ngan dea, huh, yeah, lepas ne, aku akn take care, kau benci kan yahh okey, anak patung? huh, kau nak ke jdik anak patung? hey, kalau aku btul nak jadikan kau anak patung, aku rase aku dah lame abaikan all those comment dr kau, n blablabla. huh, mcm yg jadik kat anakpatung lame aku yang dh dicampak atas almari. hurmmm, ske ht kau lah nak pk ape, nak panggil aku ape, nak bhasekan aku ape, aku dah malas nak buad pape trmasuk mgupdate blog ne, mmbuka fb, kau bukan tempat luahan perasaan bukan tmpat lepaskan kemarahan, cume kdang2 , bile aku bmasalah kau yang ade dengan aku dan mintak aku cerita, tah laa, tpulang pd kau nak pk ape, aku dah bpuluh kali soal jawab dengan laki yang dulu kau sayang tuh, aku dah ckp aku tak bulehh sayang kan dea, huh, skarang ne ape jadi? okay, kalau kau nak letakkan sume kesalahan atas aku, terima kasih aku 100 percent mnerimanya :) dan takkan bersoal jawab lagi, dan kali ni btulbtul tak kesah oke, about everything :D aku bukan nak buat kau benci, tapi aku mmg dah pelik. dah laa, aku doa kau selamat :D
have a great nite readers ~
klik kalau suka (:

No comments: