QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, February 15, 2011

cerita aku

di saat aku boleh menyesuaikan diri dengan suasana dan aku berasa selesa, tiba-tiba, aku rasakan satu keanehan, rupanya aku cuma angankan keselesaan itu ! aku, bukan seperti yang kau lihat, mungkin aku kasar, itu sememangnya BENAR ! aku makin tertekan dengan segala-galanya, hanya beberapa penawar buat aku.

1. Senyum dan PEKAKkan telinga
2. Berbicara kepada Yang ESA.
3. Menangis seperti selalu.
4. Sibukkan diri ini.
5. bercerita pada IBU !

aku cuma insan biasa, tidak sempurna, jika kau kata aku berbahasa, YA sesungguhnya perkara ini BENAR, kau boleh terus ketawakan aku setelah kau baca blog ini dan BERBICARA tentangnya ! aku tidak akan hiraukan semua itu, aku berusaha menjadi aku, setelah kau lukakan hati ini!

- ANNE klik kalau suka (:

No comments: