QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, February 2, 2011

Perasaan Ini


hari nie aku tetiba rse len mcm jer? ade anything nak happen ke? dah laa last night mimpi benda bukan bukan, bak kata org tua, mintak selisih simpang Malaikat 44. haishh ==' cuti yg membosankan, Jumaat, i'm waiting for you! thanks to HASRY (: aku rase len mcm jer? tak excited langsung. aku POLAK laa rinie, dah menyampah sanad, sejak ada DIA dlm rumah ne, rase tersisih. da BOSAN mcmne, nak mintak tak jd prasaan cane, masalahnye aku yg terasa. hmm, SABAR jela. mls nak ckp pape. nty org kte aku mcm - mcm. nak NANGIS pun ada.










Nota HATI : 
Orang takkan tau apa kita rasa, cume KITA dan penCIPTA yg tau, jadi berSABAR lah selagi mampu. Moga ALLAH kuatkan JIWA kacau ini, BUANG segala rasa yg PAHIT.
klik kalau suka (:

No comments: