QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, June 17, 2011

oh diaa ♥ iHEART


maaf jika saya terlampau sedih >,<
sudaa tiba saatnye hari ini , YA ALLAH kuatkan semangat saya. readers, mari kita doakan dia selamat ? dia masih perlukan kekuatan saya, kekuatan kita semua yang ade d'skeliling diaa, #evenkitabukankenalpun. hari ini dia akn jalani operation, oh awak, #sayasayangawak. maaf saya ta dapat teman awak, saya ade kelas, ada latihan, ada kursus, ada kerja ! maafkan saya terlalu sibuk #sayaralatsangat ! saya nak teman awak . haihh =,=' saya doakan awak, kita doakan dea yehh ? semalam awak mintak saya senyum hari ni, tp saya blum senyum lagi, #sebabawakpuntaksenyum , awak, jaga diri elokelok, kalau sempad nanty sayaa dtg tgok awak #sayapastirisaukanawak . saya nak awak tau, walaupun saya tak ada ngan awak skarang nehh but #iheartyou
#afiqqmuncett's
klik kalau suka (:

No comments: