QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, December 16, 2011

did it count ?

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM :)

heyyy beby-2 , dah makan ? dah minum air 8liter ? sihat tak ? okayy , kita nak sambung cerita :)
saya tak pernah boleh lupakan apa yang dah terjadi , tapi saya percaya saya mampu melangkah kehadapan walaupun dipenuhi beribu sesalan , cukup , biar saya menyesal sekalipun , saya percaya ALLAH yang maha esa masih berada di sisi saya dan masih tersemat dalam hati bagi tabahkan hati saya , biarpun berderai hancur hati sayaa retak berpuluh ribu , saya tau saya kuat ! awak , jangan patah balik pada saya , jangan, jangan okayy ? saya taknak tengok awak teluka lagi :) saya tahu awak sedar saya tengah bercakap pasal awak , so jangan nak buat-2 tak tau pulak :) okayyy ? sentiasa doakan awak bahagia , awak pun sama kena tabah macam saya tau !

soal pengganti hati yang sunyi #ayatbajet biarlah begini , hati saya , saya serahkan sepenuhnya kepada yang ESA :)

* LOVE is hard , but still you want it :)

klik kalau suka (:

No comments: