QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, December 19, 2011

kita buat sama adil !

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM



Salam indah pembuka bicara , sesungguhnya kau ternanti aku ber'tatabahasa :)
ahah , bergurau aja :) baiklahh , saya tak sabar nak pergi , kita buat sama adil yaa ? saya , kuat kan semangat saya berkawan dengan awak , rapat dengan awak , layan setiap panggilan dan message yang masuk demi gembirakan awak :) chill wawa , chill . haha , tak sangka bila sampai masa awak tekadkan hati nak lupakan saya , kata jeh tak nak , macamane lah kan saya nak percaya kat budak lelaki , maklum lah , berjanji setinggi bukit ,ayat manis melimpah-2 , opps . jangan salah ea , saya tak cakap siapa-2 , saya tak cakap semua ! yang terasa nasib untung badanlah :) memang saya pun ade buat salah , betul-2 dan tahu-2 . jadi , awak takperlu lahh cerita kat status awak , oh saya kena lupakan sidiaa , LOL come on , awak kate taknak orang kacau . tup-2 buat status macamtuh , sama jelah dengan meminta-2 perempuan datang kacau awak , siapa yang first skali komen , budak perempuan yang pernah saya marah kan dengan awak tuh kan F.E , well heyy :) tahniah . haha , bahagianyaa saya hidup macamni , saya tak sabar-2 tinggalkan malaysia , malas nak pikir balik sini dah , saya malas nak komen apa-2 nanti kata apa pulak , #ecehh , padahal dah kemain banyak aku komen . haha , suka hati lah wahai insan :) sesungguhnya kau punya hak , tetapi aku cuma nak tengok sejauh mana kau mampu pertahan kan janji kau , -,- sukahati lahh , yang kiri tak kena kanan tak kena , jalan kedepan tak kena , the past lagilahh tak kena , dahlahh :) malas nak limpahkan airmata lagi , bye DYNAMIC EFF :)

notakaki : yang kau lakukan itu diperlihatkan , yang aku bicarakan ini dibacakan :) kita berkelakuan sama adil bukan ?


klik kalau suka (:

No comments: