QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, January 9, 2012

sembilan satu 2012

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM


ohh , harini sangat awesome , macam kau ! ♥

nak tahu ? harini aku sudah mula bersuara macam orang gila dalam kelas , ahh kau taksuka ? aku suka ♥ alahh , kalau kau taksuka pun , kau memang kena menghadap muka aku dalam kelas, nak wat acano kan ? haha , kasihan sama kau , tapi kawan aku sayang kau lah ! haha . eh eh , ade ceritaa baru , ada budak baru masuk , elehh , mula mula jehh diam , nanti bising lahh tuh kan , namanyaa ALIF , okayy , diaa cute #okaytipu -.- bukan taste aku tahu , mungkin cnaa kodd ? haha :) takkesahlahh kan , asalkan kita KAWAN 

btw ALIF FAUZI , selamad datang ke family kami , walaupun kau akan rasa family kitaa pelik , satu hari nanti kau mesti sayangg family nie , aku akan pastikan perkara tuh :P haha , kelas kelas kelas , wehh , esok kita pakai baju PJ dari rumah ? kene tahan biarlah ramai-ramai , alaa , jomlah jomlah *buadmukakesian -..-

okayy , pegi dulu , nak siapkan PEKA , nak pulang kat fikri esok :P bye semua 

SITUASI PELIK # bilaa anda perasan menyanyikan lagu yang anda tak sukaa 


  



klik kalau suka (:

2 comments:

chenad nUma said...

miss the naughtiness and love!to alif, may u survive in the class and enjoy!!!btw farah, keep writing and iA, i'll keep reading it:)<3

chenad nUma said...

mish!!mish!and mishh!!!!*err,ignore the kegedixan spelling:P i do miss the naughtiness and love of 4G and well now, been 5g already.lots of bless and love hoped!:) to aliff, welcome to the geek and may u survive in the roaring cutey class. enjoy every wee bit of ur moment there...sadly to say, cant see u guys anymore:( btw farah, keep writing and iA, i'll keep reading it:) tc !!!<3