QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, January 19, 2012

terlari anakmata !

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM !

Harini gerimis lagi ! :'*

Well, harini cuaca cantik, tak hujan dan tidaklah panas, tapi kan cuaca diri saya, gerimis dengan sedikit pelangi. #okayyabaikan. Harini, saya berjaya melarikan anak mata saya, oops, bukan lari bagi kaki :* tapi, lari dari dia ! Tapi hanya untuk seketika, biarkan lahh , itu pilihan dia betul tak ? Harini jugak nama saya dipanggil kuadkuad dekat assembly, okayy terimakasih cikgu :* pelangi muncul bila game netball tadi, dimana saya tak bermain silent game, memandangkan saya pun mmg susah nak silent ! :* tadi puas hati aku lepas geram sepuaspuas hati, lepaskan hujan yang dahlama menanti masa untuk melimpah menyembah bumi, kau tak jangka aku se sensitif nie ? Aku benar ikhlas sayangkan dia #okaylupakan.


Published with Blogger-droid v2.0.3
klik kalau suka (:

No comments: