QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, February 13, 2012

Keinginan aku ...

Hai Dan Assalamualaikum

Hai ! Harini kita tak sihat , otak pun tak berapa sihat :/
♥ harini kita pergi sekolah dalam keadaan tak okay . dahlah datang sekolah sorang , dari pagi tekak terasa loya . dari bawah bukit sekolah tuh , jalan kemain laju . kita dah tak toleh kiri kanan , dah takde gatal bijik mata nak tengok dia -.- hmm , mata kita berair-air . macam penagih kod . hmm . pegi PJ okay lagi , takde masalah besar pun . lepas rehat menjadi-jadi pulak . waktu rehat ,  tak makan takut perut kosong , balik kena marah ngan mama :"( kalau makan , takboleh masuk , jadi kitaa gagahkan diri makan jugak . tak lama lepas tuh , hmm , masuk kelas , kelamkabut pergi ladies . habis muntah-muntah . waktu nak pegi kelas sains , tengah gelak-gelak , tiba tiba rasa loya gila , kebetulan pulak memang depan tuh Ladies , memang tak tunggulah :'/ kitaa dah tak tengok orangg kiri kanan , kawan dia keh , siapa siapa pun , tak pikir , badan dah tak larat , lembik , loya -.- oh goshh . apa nak jadi , aku balik pun nak cepad jehh . sampai la ni , nak makan pun tak mau masuk . wehh , ubat ada ? bencilahh 0.0 

sekarang nie dapat tahu yang kyla dah tahu pasal budak tuh ? wehh jauh nya cerita nie berlayar . hmm , sukahatilah kalau nak gosip pasal aku -.- walaupun aku terasa macam aku nihh bahan cerita , tapi biarlah , dari harituh lagi kan memang ade cerita yang membuat aku sebagai bahannya ;') aku takkesah kay , eh , jangan terasa pulak tau kyla nama awak kena sebut . hmm . 

wehh , jejaka . teringat pulak dekat kau . harini paling less nampak kau . and keinginan aku cuma menjadi punca senyuman yang terukir di bibir engkau >,<



klik kalau suka (:

No comments: