QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, March 2, 2012

assalamualaikum pembuka bicara .

Selamat pagi sayang , dah solat subuh ? Yang sudah ALHAMDULILLAH :) aku doakan hari yang kau lalui bakal indah .

Harini aku examm , haa , tapi 1paper jehh.  INSYAALLAH aku mampu jalani exam nie , sebab aku dah prepare yg mne aku mampu , tahlaa , kalau taklepassssssss ! Nokomen :D

Diari semalam #kau insan yang aku rindu .

Haa , smlm aku nampak Drynn , dia tahlahh , aku takpandang sangat . Yelhaa , susah aku nanti kalau kawan kawan aku perasan . Chehh --' harini , dia betul betul aa kat depan bijik mata :P memandangkan sekarang aku gadis berkacamata , so semuanyaa nampak HD ;')

Selalunya , kalau dia jauh lagi , mmg okay , tapi tak sangka pulak aku nihh mmg rabun ehh , hari ni dia dalam dunia nyata mmg sharp habis , kalah tv rumah kau :) kaylahh , aku nak gerak pegi sekolah , maklumlah , student lagi :D


Published with Blogger-droid v2.0.4
klik kalau suka (:

No comments: