QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, March 15, 2012

engkau siapa ?

Assalamualaikum ,

Hai , farahh marahh sangat harini , taklah sangat tapi terasa lhaa harunya , batman dah break dgn awek dia , sebab ape farahh taktau   taknak cakap . Memang batman banyak rahsia dengan farahh . Kay takpe , ade orang bagitau farahh batman dapat blackmail . Pasal jealous . Farahh kalau dapat budak tuh dalam tangan kenalahh dia , apa kuajaq sangat , nak harubiru kan adik aku pulak , babilahh . Memang aku nak carut , memang selamat lah batman takbagi aku buat pape , kalau ikutkan hati aku , mmg aku bazooka kan jehh , dah aa , kau nak berahsia dengan aku , sukahati kau , tapi kalau aku dah tak kisah pasal kau nanti , jangan menyesal . Aku dapat siapa , siap lah . Peduli apa aku , stock nak blackmail takpayah hidup ahh . Dtg depandepan , middle finger atas muka --'


Published with Blogger-droid v2.0.4
klik kalau suka (:

No comments: