QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, April 18, 2012

='|

Hai , harini aku macam takde mood lhaa , dari semalam aku rasa macam dia taknak layan aku . Tapi takpelah mungkin dia penat , sibuk . Biarlah , call tak angkat , kalau angkat bukannya dia kena bayar pun . Dia macam takpercaya kat aku . Aku pun takfaham kenapa , mungkin ada silap aku kat mana-2 , dah lah , tibatiba jeh boleh takde kredit , harituh pun dia takdatang jumpa aku kat sekolah , hmm , mungkin betul dia taksuka pun dekat aku , just taknak hilang aku as kakak dia then dia amek keputusan macamnihh, or aku yang terlalu banyak fikir , ohpleaseee explain kat aku , aku rasa macam hapehh jeh , bila tunggu kau and kau macam takkisah . Aku sedih lahh ! B , aku sayang kau ='(


Published with Blogger-droid v2.0.4
klik kalau suka (:

No comments: