QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, April 14, 2012

dia miracle ;(

Dia selalu akan ada bila aku dah sehabis baik nak lupakan dia , seolah-2 , dia tahu aku nak lupakan dia tapi just bagi peringatan ' jangan lupakan aku ' padahal dia takde niat begitu , aku jehh yang terasa kerana hati aku bakal jadi milik orang , tetapi dia bukan orangnya , aku syg dia :'( kenapa mesti macam ni kehidupan aku , kerana ego , sahut cabaran , aku terpaksa jadi milik orang . Status ' hati kata sayang , si dia milik orang ' kau suka someone ? Itu ke perasaan kau dekat orang yang kau suka ? Macamtuh ? Aku hope kau berjaya dapatkan orang yang kau suka ;') aku akan selalu doa kau bahagia , kau pun doakan aku macam tuh yaa , esok dah 15hb , dah nak dekat 9 / 10 bulan aku suka kau , aku dah tak sanggup nak kira ;'/ kau janji jaga diri tau ;') aku sayang kau , tapi sebab sayang jugak sekarang nihh aku dah bersedia lupakan kau and terima hakikat yang aku dah luang banyak masa untuk kau , demi sayang aku pada kau ;) aku sanggup tengok kebahagiaan kau . Bye drynn ;'(


Published with Blogger-droid v2.0.4
klik kalau suka (:

No comments: