QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, April 12, 2012

Manja ;)

Hey , saya farah , saya pendek , saya takbaik pada orang yang takkenal saya , saya nakal pada orang yang mengenali , saya sayang orang yang saya sayang , saya tak benci pada ape yang saya cakap saya benci , saya suka makan , ada orang kata saya macam penguin , saya tak risau if gemuk sebab saya cuma ada diri sendiri untuk dihargai sementara terluka ini . Saya nak cakap pasal B , saya sayang b ;) saya serious , sukahati kitorang lah kan nak macamane pun , bukan susahkan awak , b cakap saya manja , eh , tapi b yang manjakan saya ;) saya sayang dia sebab dia ada saat susah senang saya , thanks b ;) tapi kan b , tak semua kekal bersama selamanya , bila farah takde nanti b janji b jaga diri yehh ? Saya sayang dia :'/ b , kalau kita sempat jumpa lagi kita jumpa yaa ? Harini saya rindu gila kat b , tapi dia buat tak kesah je , sorry yaa b , saya memang kuat merajuk ;) kalau taktahan tinggal jehh , eh chop-2 , awak nak tahu siapa b ? B tuh stands dari one letter from ABC , if ada orang boleh describe apa maksud ABC dlm life saya , then dia konfem tahu siapa b , klahh , bye . 


Published with Blogger-droid v2.0.4
klik kalau suka (:

No comments: