QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, November 27, 2012

Kau hadir tak dijangka ;)


Lupakan yang dulu, teruskan kehidupan ? begitu yang awak maksudkan ?
Bertemu dengan awak tak pernah saya duga, dipertemukan dengan awak buat saya bahagia. Saya tidak mampu beri 1001 kesempurnaan buat awak, yang saya ada cuma diri saya, dan satu hati.
When you look deep into my eyes, I melt
When I fall into my own world through the deep emotions, you were there, making me smile again. Don't you feel that we don't fit together. I'm a harsh girl, but I played a lot with emotions, I'm sensitive.  I hold a lot of bad records, you can just say you don't mind about it and you will just mind about it.

Saya tak pernah jatuh untuk sesiapa selepas ditinggalkan dan awak, awak berjaya ubat luka di hati. saya akui awak cukup baik. tapi awak mampu pergi untuk yang lebih baik. bila awak RT about perempuan yang taktahu jaga BF , kay saya terasa. kalau awak nak tuju pada saya , mention jeh.

One Miserable Girl
Serabut jeh, fikir kerja, exam, dia.
Tadi sampai sanggup jalan kaki balik panas-panas sebab dah stress sangat. aku taknak menangis lagi, aku kesian kat dia. dia dah buat macam-macam nak buat aku happy, tapi aku ? Aku mengaku aku susah percaya orang apatah lagi diri aku sendiri. Aku taknak hilang semua benda lagi, semua orang. Aku dah tak larat, tapi sebelum aku terima dia dulu aku lupa nak tanya ' AWAK SANGGUP TERIMA SAYA SEADANYA SAYA ? SAYA CUMA MANUSIA BIASA . SAYA KASAR DILUAR , HATI SAYA UMPAMA KACA RETAK, BILA BILA MASA JE BOLEH PECAH. ' 
saya tak salahkan awak, awak budak baik. silap nya dimana saya taktahu saya jadi begini. saya teringat semua memori dulu. saya teringat saya kena tinggal, saya dikecewakan, semuanya datang balik dalam minda saya. Bukan awak puncanya, bila saya dekat dengan awak saya happy sangat, tapi tiba tiba je semua nih bermain dalam fikiran saya. sejak kena tinggal saya akui saya sinis, saya tak percaya semua tentang cinta. bukan senang nak handle saya, saya tahu. maafkan saya kay awak ? awak kena tahu , saya cukup takut berhadapan dengan perkara ni, tapi saya tak tahu kenapa hati saya cakap ya bila awak mintak saya jadi sebahagian dari hidup awak. Perasaan saya celaru, bercampur baur, antara sayang dengan memori. saya takut sejarah berulang lagi. Saya takpatut buat awak macamni. Saya hilang kepercayaan pada diri sendiri. Saya mohon awak bersabar dengan saya :') 

Please take note that you're already part of me

klik kalau suka (:

No comments: