QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, May 4, 2010

perubahan yang drastik lg fantastik .

 1 May 2010
pg-ptg
hee , fr two days , aku bhujan dan bpanas demi sijil dan itu pengorbanan buad ibu tercinta . dalam kepenatan + pula dgn segala kmalasan y di dlm diri ini , kini aku menaip dgn segala perasaan ttg 1 dn 2 mei . pd pgi y sangat tenang cuaca itu , aku telah d'beritahu y aku d'perlukan utk mnjadi seseorg y penting d'seluruh pdang , y lbih besa dr pdg sekolah aku tu ?! tape , demi bondaku , aku buadkn . dr situ saad2 kpenatan bermula , aku , mgenakan bju urusetia dn jeans biru , bsama dgn kasut putih ku . d'rambut y ikal itu . aku ikat rapi da ku sepitkan di kiri dan kanan , sesampainya aku d'pdg pd pgi y tak brp nak indah 2 . jd , aku pn bsiapsedia mnjalankn segala amanah y dberi , tp Ya Allah , sesungguhnya , hanya Tuhan shj y tahu btpe bbnnye aku pd hari itu , hari itu dpenuhi dgn segala gembira dan duka , dr ats pdg ke khemah vvip ke khemah urusetia , mmg pnt . tp game y kne jge ats pdg itu pling pnt ! da la bpanas , smpai glp aku ! rmai pulak tuh y tgur , bukn skitskit !

1May2010
ptg-mlm
aku bsiapsiap utk kuar lg , sdgkn aku bru shj balik ke rumah . erkk , pnt nye , dsbbkn aku teramat sgtlh pnt maka aku pn ta pkai bju urusetia , skdr pkai bju hitam kelas dua amanah dan seluar jeans , bsama2 sling bag y tak ku tinggalkan dr pgi td . dn rambut y suda kering skdr d'spitkn dgn sepit bunga , fon ximax tlah ku tinggalkan druma . fon s.e shj y d'poket , stelh siap , ku srungkn selipar shj , lalu pergerakan ke pdg :P
mlm itu , ada satu temujanji b'sama haziq , tetapi syg , lmbt gile kut jumpe dy . aku pn bkenalan laa ngn sorg bdak ny scr ta sgaje . hmm . dy pkai sua pendek (fav tuh) wane oren - itam , bju oren , sgkut fon d'leher , rupanya iras shafie , tinggi sedikit dr aku , pkai crocs , kmi bkenalan bila dy kte kt khaza y dy p.m selangor , pas uh aku glak , n ckp kt nadia , ttg menda tuh , n then kami ckp smpai dy denga y kami niy datin paduka baginda , lg , dr situ lh saad2 pkenalan kami , dn t'amat mgejutkn , aku sukakn dy . aduhh , mgape dy bgitu mnarik perhatian ? aduhh , pada saad haziq menybb kn tangisan ini mgalir , d'raut wjahnya brubah dr gembira ke saked ht . ouh , maafkn aku . dan detail ttg s'dia :)
  • shafiq
  • 5julaii
  • desaria
  • SMK Damai Perdana
  • Non-smoker
itu shj y perlu korg thu , enta la , tllu gementar brhdpan dgn dia . aku t'paut . maafkn aku .mlm tuh dy blek kul 12 tepat , aku pulk kul 12.30 .
dy sempat ambil no. hp ku . ahh , mlm itu byk y kmi bicarakn mllui answering machine ku ,. ahh , dy , sukenye . kmi msj smpai pkul tige pg , dy hantar gamba . comell .

2May2010
ta smpat na crite completely , as short as i could , aku lpak ngn dy dr kul 1.15 until 5.30 .well , byk jgak aku tawu sal dy , tp ari tuh khaza gdo , ngan seseorg y sgtlh tidak famous , ouh , aku pasti rindukan dy .
mlm tuh blek asrama trus hbes prep trus cll dy , and he's sweed . gonna miss him a lot .
smlammlm : isnin 3Mei2010 aku cll die lg , dy kte dy pun rindu kt aku , tp tlglah jgn slh fhm . aku mmg mnat dy , tp aku tataw mcm mane dgn dy , miss him a lot . klik kalau suka (:

No comments: