QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, September 6, 2010

DEDICATED TO PUAN ASMAH BIN AHMAD 

* maafkan kesalahan saya , kekasaran bahasa . terima kasih *


baiklah , bagi memulakan bicara .
saya memohon berjuta-juta maaf dari pihak yang berkaitan .
maafkan saya .
tidak disangkakan perkara ini menyakiti hati .
saya cuma insan biasa yang tanpa disengajakan mengulangi kesalahan saya .
airmata puan yang menitis jatuh ke bumi ini juga adalah kerana saya .
maka di sini saya ingin memohon sejuta kemaafan dari pihak puan atas kesalahan saya sendiri .
kerana sikap yang tidak menentu ini telah menyakiti hati puan atau anak-anak puan .
post ini telah didedikasi kan buat puan kerana ini kesalahan saya .
kesalahan saya ini layak dikenakan hukuman setimpalnya .
tetapi saya mohon dari pihak puan agar tidak mengenakan hukuman ini ke atas anak-anak puan sedangkan kesalahan itu pada saya sendiri .
saya yang bersalah , maka dengan ini , saya memohon sejuta kemaafan .
perkara ini , telah saya ulangi untuk kali ketiga dalam sejarah hidup puan .
maafkan saya seandainya , kejadian ini tela merobek hati puan .
sedangkan saya tahu puan masih lagi di dalam kesusahan dan memerlukan sokongan daripada kami semua .
maafkan saya kerana saya memang tidak betah dengan kanak-kanak .
di sini , segala-galanya keluar dari hati saya yang ikhlas .
maafkan saya sekali lagi , saya benar-benar kesal .
saya harap perkataan menumpang tidak lagi keluar dari mulut puan .
sesungguhnya saya adalah insan yang tidak sempurna baik fizikal mahupun mental .
salam maaf dari saya ,
seikhlasnya .

FARAH NAJWA BINTI MOHD NUR FAHMI SOM
MyHotComments.com
klik kalau suka (:

No comments: