QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, September 8, 2010

*kukirimkan bunga api berbentuk hati , sebagai tanda jiwa berseri ; walaupun jauh saya disini , anda akan tetap dekat di hati . * 
setelah aku rasakan blog ini bakal berhabuk maka aku pun meng - update - nya .
so , samad ary raya to my kawankawan , and everybody that read this ,
nothing special on this raya .
you are invited tocome to my house if you can find it c(=
smlm hati ny tr gerak nk update this blog ,
but , i'm very busy .
smpaikan kul 9.30 aku dh ngantuk thap gaban .
tp maseh brtahan .
smlm aku bake 5 biji cake , kaw bayangkan lah , erk ,  bole gile aku .
okayokay , dh lepas mls nk crite :)

*next topic*
ari uh pergi mghabes kan sisasisa barang aku yg blum dibeli,
aku baru beli kebaya shj .
jadi babah bawak aku ke mines .
* normal boring place .
smpai aje kat cne aku ajk bbah msuk tl , sbb aku nk cpt blek mls lamelame .
memandangkan aku pn dh survey kt internet .
mulemule aku belek-belek je dulu , 
satgy dh beberapa second aku gy kaunter , tunjuk code bju yg aku dh survey .
dpt bju trus minx saiz s . ade ke dy bg aku saiz L ?
mak aihh , ganas btul cina tuh .
then ade la aksesori aku beli .
*habes*

MyHotComments.com
klik kalau suka (:

No comments: