QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, October 23, 2010

 Blog Aku Lebih Pelik Dari Yang Biasa

one night , aku memerah otak , untuk mengeluarkan segala idea ,
bagi mengedit blog tah pape ny , adeshh .
haha , b'jam-jam jugak lah bile aku dh mghadap menatang nyh .
sampai laki aku bising , 
aku pun dh kematu buntut duk kt krusi ny ,
lapar semua hilang demi blog nyh ,
tp buruk gak aku nengok ?
HAHA , tak kesahlah , yg penting aku brusaha nk mencantikkan die ,
ape pandangan korang ?
huh , aku letakkan apa yang patut sahaja , yg tak patut pun aku letak gak sebenarnya .
haihh , wawa-wawa . ish3 .


 Aku dan Penat 

haiih , baiklah , aku bakal teramat sangat penat .
kenapa , kerana aku terpaksa menyiapkan power point untuk ibuku .
juga portfolio sampingan ,
untuk anugerah sukan untuk semua ,
yang telah pun mendapat top 5 ( bangga bhaii )
kini akan berganjak dari peringkat kebangsaan ke antarabangsa ,
weyhh , boleh dapat ke haa ? 
buad keje tah pape , dapat lah weyy ,aku nk duet nyh .
okay , dn pada 23 october 2010 aku terpaksa mewakili rakan muda jiran muda ,
ke kursus , haihh , takpe , dpt sijil . hmm , 
mlm tuh ade ibnu sina kat asrama , ( sempat ke balek ? )
aku usahakan nak balek , thanks utk dianah yg cll aku memaklumkan , tp tak dpt nk janji ,
sbb 24 october jugak aku ade hi-tea , 
bagi menghargai jasa baik aku selama ni .
( bangga lagi )
manakala 25 october aku kene gy interview ,
untuk anugerah sukan untuk semua tuh , 
seperti yang aku dah pun maklumkan kat atas ,
doakan kejayaan aku yer .
yang selebihnya terpaksa menghabiskan sisa-sisa hari dekat asrama bergelar penjara .

 da'great Anne  
klik kalau suka (:

No comments: