QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, October 23, 2010

Semangat pagi hari

weyh , aku semangad , pagi ini , aku bangun pada 5.38 a.m ,
padahal aku off day ,
gara-gara harus ke kursus begini lah jadinya ,
haha .
doakan keselamatan aku ke sana dengan selamatnya yer ;)
tp aku showering sahaja suda 30 minit , hee ,
best ,
baiklah aku dah nak bertolak .
terpaksa tinggalkan ACERFaraa di rumah :'(
kerana broadband p1wimax ku belum d'topup .
kata babah , aku tiada di rumah , perlu ke menopup benda alah tuh . 
haihh ,
gara-gara tak perlu lah jadi begini , 
sempat juga ya aku mengupdate blog sementara menunggu driver dtg amek :D
harap cepad balek ,
aku dh mule brase tk aman kerana Cellphone ku dh mule berbunyi !
haihh sayang , i'm coming ,
baru balek 2 hari , awak punye tangan dah mcm lipas kudung contact saya .
sabar ye ;)
saya sayang awak .

 da'great Anne  
klik kalau suka (:

No comments: