QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, October 25, 2010

homepage
setelah beberapa lama saya menggunakan google chrome , 
barulah hari ni , saya tahu , yang homepage -nya boleh ditukar ;D
betapa ketinggalannya saya , 
terima kasih buat yang berkenaan .
untuk percubaan pertama , 
inilah homepage yang telah saya edit , 
agak buruk , tapi tak mengapa kan ? 
saya yang lihat , 
memang terasa excited yang amat , 
menyebabkan perasaan saya untuk ber'google' lebih lama dari yang biasa ;D
haha , 
mama juga kelihatan gembira melihat saya gembira dengan homepage ni .
jadi saya selitkan gambar juga di entry ni !

klik gambar untuk lihat dengan jelas
dia juga sukakannya ;D
membuatkan hari saya bertambah ceria , 
walaupun tangan saya mengalami kelukaan ;')
saya masih gembira ,
kerana kamu juga menggembirakan saya ,
maaf juga pada semua ya , saya insan yang banyak buat salah !


peperiksaan

ops , it's not examination for me
it's for 14 and 13 years old teen , 
girls and guys , good luck .
i pray for your success , 
make your parents proud of you , 
no matter what happen .
even if you failed ,
remember this .

'nobody was STUPID , trust me , we were just INTELLIGENT in different things'

do the best , be with the best ;D
da'great Anne
klik kalau suka (:

No comments: