QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, November 26, 2010

elevator dan mama :D


tadi waktu nak balik dekat mines, kami naek lah lift dari 4th floor nak ke 2A, hee, waktu tuh lift belah kanan dah memang terbuka so, kami ber-3 naek lah, aku tekan lah button number 2A, pintu pun dah closed, tak smpai seminit kemudian, pintu pun terbukakk, *uiks:? cepatnye, sejak bile mines upgrade lift ne? aduii, nak tau, sbenarnye lift tuh tak b'gerak, mama, kte mgkin ade org tkan tadi, oke ttup pintu balek, and kjadian yg same blaku, haha, jadi aku amek kputusan kuar, so, aku ngan nana keluar, tapi mama tak, haha, aku dah tau kenapa lift tuh tak bergerak, haha, ruperupenye , pintu luar dea tak rapat, yelah kan, langkah keselamatan, jadi tak bergerak lah lift tuh, bile dea tak rapat aku bole lah nampak mama kan, haha, sebab nak kenakan mama aku yang tersayang ne, aku pun rapatkanlah pintu tuh, sedangkan aku tau, dea mmg fobia sikid naek lift sorang2, haha. lift pun b'gerak, haha, aku takleh bayangkan ape jadik kat dlm tuh, aku ngan nana pulak tunggu lift lagi satu, waktu tuh both lift naek serentak , kami gi usha balek, mane tau kot kot mama naek balek ke, hee, takde, so kami turun lah, sampai kat floor 2A . bru kuar lift, * pecepuk, kau tahu, haha, mama pie bagi satu tamparan hebad kat bahu aku, haha, aku ngan nana dah terkekek2 gelak, mama, kte waktu aku rapatkan pntu tuh, dea dah bising2 kat aku jangan rapatkan, pas uh dea kte lag waktu smpai kat 2nd floor ade budak kecik naek, tapi time tuh mama ngah senyum sorang-sorang memikirkan dri dea yang terkena dek aku, yang budak ne pulak pandang pelik kat mama, maybe dea pelik kut mama senyumsenyum kat dea, haha .tapi aku hanye mampu gelak je, hha.
that's all for now, bye . anne-

footnote : maaf ya mama :D
klik kalau suka (:

No comments: