QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, November 26, 2010

the RAPUNZEL. thanks a lot mama !



hehe, just now i'm back from watching this movie :D heyy, serious it's fun, betul kate qila, two thumbs up :D haha, tadi mulemule gi anta service printer je dekat MINES, *dah mcm rumah kedua pulak, asyik pergi je? haha, sambung balikk, n then , mama lah beria-rie sanad nak pegi..*sebenarnya saya pun sama jer , actually satu family enjoy disney movie :D it's perfectly great. haha. n then agak pukul 2 mcm tuh, mama suh beli ticket , utk cerita ne, oh, aku dah senyum sampai telinga, nak masuk cinema pukul 2.30, tapi perut dah menyanyi-nyanyi lagu bruno mars. haha. ajak mama gi mkan dulu. last skali makan dunkin donut je la, senang, dekat, cepat. haha, order dah amek 15 mnit :) naseb baek aku ne perut stock tangki kapal selam punye *shhhh,rahsie kte tau. malu i. haha. 2.35 sharpp, kami masuk panggung , tak bole blah, dah msuk panggung no.3 dah btul dah, satgi aku tanye nana, 'ko sure ke ne?' nana pun bengong, ade ke dea kte dea pun tak pasti, haha. tak bole blah...

part terbaek dalam cerita ne yang aku suke, 
- time dea menjebakkan orang ramai pakai frying pan
- masa mule-mule rapunzel keluar, mmg jakun giler, haha, lawak ohh,
- masa dea buad eugene a.k.a rider tuh freak out dengan magic hair dea :D
- masa dea pujuk kuda tuh , haha, cute gler babe.
- time dea dgn laki tuh atas sampan uh :) awww, romantik,
- time nenek gile tuh, jadi tue balek, 
- last, mase laki tuh potong rambut dea,

nak tahu lebih lanjut, apakata, korang pegi la layan citer ne, aku sure korang enjoy, best ;D
bye blogee :D anne-

klik kalau suka (:

No comments: