QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, June 20, 2011

oh diaa ♥ iHEART #4

afiq muncett's #kauwarnakanpelangiaku


memulakan hari yang baru dengan segala warna menyerupai pelangi, nafas yang baru, langkah yang baru dengan mengerahkan segala keringat untuk menapak di sekolah agar dapat menimba ilmu namun perasaan yang tidak mahu dan kepenatan tidak menghalangku ke sekolah.

maka dengan langkah ini, langkah tanpa dia disisiku kerana dia MC .
ishh =,=" ta perlu ayat semanis ayat lahh kan. hari nehh dea mc, masih berbaki 6 hari lagi , keinginan mahu berjumpa dengan dia. haihh =.= mama mahu hantar aku melawat ke rumahnya, namun gagah ke kaki aku nehh nak melangkah ke rumah pengarang hati aku tuh ? #maluyangterlampau menghalang aku dari menjejakkan kaki ke situ. namun , percayalahh akan ku tolak perasaan malu, segan dan ape pun demi melepaskan keinginan ini, #hanyatuhansahajayangtahu. YA ALLAH, ku mohon kau ringankan sakitnya, kau kuatkan dia. berita yang tak menarik lagi tertariknya #beritahampehlahhtuhh phone dia timetime nehh lahh nak #tingtong sakitnyaa hati aku nehh ! haihh =,=' yang penting afiq muncett's #sayasayangawak ♥ cepatlahh sihat warnakan lagi hari saya dengan pelangi yang awak lukis kat kanvas hati nehh .


klik kalau suka (:

1 comment:

Nur Farra Dhiba Bt Shahril said...

lawatlah dia kayyy Kita lebih kurang sama je :'D always chill-up :) Insya-allah takda pape . hope you happy and hope you guys last Foreverrrrrrrrr !