QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, June 21, 2011

oh diaa ♥ iHEART #5





ALLAH tuhh maha kuasa, dengan izin ALLAH s.w.t aku telah bertemu dengan dia seusai waktu persekolahan aku tamat. Mama yang hantar aku , che'ap, and alyn pegi rumahh dea, even kejap jehh, tak lama, tapi aku seronok sangat tengok dea senyum ! #senyumanawaksangatbermakna haihh =.=' tak sabar tunggu lagi 5 hari. menantikan segala detik bermakna, awak dah buleh jalan tanpa tongkat #katanya hha xD tapi saya tak mahu awak jalan ke huluhilir, jangan paksa diri awak, #sayangawak ! kitorang duk luar jehh #cotcetcitcet hha xD aku malas bukak kasut, sedangkan kasut tuh strap jehh #almaklumlah tumbesaran tak mencukupi kan sayang (: okelahh , aku tak tuka baju, tak bukak tudung tak buad pape lagi sbb excited sangat nak update blog pasal dea ! haihh ==' excited nehh, hha xD tadi dah bagi note dkat dea ! dah lame tak maen note note, tapi nehh bagi secara terangterangan (: YA ALLAH, terima kasih kerana kau temukan aku dengan dia hari ini, akan ku enad sampai saat aku mampu bertahan . #awaksupermansaya. jaga diri elokelok 


klik kalau suka (:

No comments: