QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, June 22, 2011

oh diaa ♥ iHEART #6


Afiq, Bintangg Sayaa ##

dengan rezeki yang melimpah, dengan izin ALLAH yang maha BESAR, untuk kali yang ke berapa nya, aku cuma mampu menadah tangan tanda berSYUKUR atas segala kelebihan yang telah diberikan.Setelah semalam pertemuan antara aku dan dia telah diaturkan, dan segalanya berjalan dengan baik ^^ setelah segala kepenatan aku bekerja semalam dan keluar dengan keluarga aku, aku terus pulang melepaskan kepenatan . tanpa berfikir panjang aku membuat #silentmode pada handphone, macam biase taknak orang kacau lahh kan, pagi pagi nehh bangun, aku tgk ade 12 miscall, #siapapulakcallbanyakbanyakkalinehh. haihh =,=' tapi bila tertera di screen #mySAKAII aku tersenyum. lalu ku baca satu persatu msg yang memasuki inbox aku.tidak ada apa lagi yang aku lakukan seusai membersihkan diri, aku cuma mampu tadah tangan , #bersyukursangat. setelah satu ke satu rezeki yang diberikan. dengan izinNYA aku masih lagi bernafas, dia masih boleh contact aku ^^ YA ALLAH, tidak ada apa yang boleh ku berikan untuk membalas segala-galanya selain hati dan jiwa ini adalah milikMu, kerana aku cuma hambaMu yang lemah . #chukk, iHEARTyou.


klik kalau suka (: