QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, December 17, 2011

boleh baca kejap ?


HAI DAN ASSALAMUALAIKUM :)

post ni ditujukan untuk diaa , okayy diaa , yaa diaa , 
wahai siDIAA, silaa bace perlahan-2 , dan penuh emosi :) sila hayati :)
awak , saya nak mintakk maaf sebab berkasar dengan awak selama nie :) maaflah saya memang takreti lah nak luahkan rasa dalam apa cara sekalipun , saya sayang awak , dan saya akan sentiasa sayang awak :) saya mintak maaf tinggalkan awak :) mintak maaf sakitkan hati awak untuk beberapa ketika dulu :) sentiasa susahkan awak :)   layan awak tah hape-2 , saya tahu , kat efbee pun macam nak taknak jehh kan ? LOL, sorryyyy eh :) terima kasih atas semuanya , semuanya , totally semua , termasuk perkara sekecil semud yang selama nieh saya tak pernah hargai sampailah perkara sebesar gajah yang saya selalu buat-2 taknampak :) lepas nie jangan nakal-2, jangan lupaa saya , jage diri tau , saya akan sentiasa jage awak dari jauh :) itu janji sayaa pada awak. oh yaa terimakasih untuk coklat tuh :) masih ade dalam bilik saya :) mungkin nie akan buat awak rase, permpuan nie tah ape-2 , tapi saya tak kisah , awak memang sinis orang nyaa , sebabtuh saya syg :) suka tgk awak marah :) gambar yang awak edit tuh , terimakasih yaa :) terimakasih sangat :) cantik sangat , walaupunn saya watdek jehh , tapi waktu tuh berbunga-2 riang hati saya :) lagi satu , macam saya hantar text kat awak yang last tuh , jangan cari saya lagi sebab saya tahu peluang untuk hati saya terbuka seluas-2 nya untuk awak masih ada , dan saya tak mahu awak terluka :) kalau awak nak tau jugak perkembangan saya ? tempat nilahh luahan segala rasa , datanglahh tinggal jejak selalu :) ape-2 pun maafkan saya dan terimakasih , tidak panjang mane , dan tidak pendek mana , saya sayang awak , kbyee :)

NOTAKAKI : TERGANGGU SIARAN RADIOKU !
klik kalau suka (:

No comments: