QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, December 17, 2011

KAU PERGI ?

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM



okayy , saya takleh citer panjang nipun airmata dah mengalir-2 , saya ase tertekan dengan hidup saya , yaa , sayaa sedihh , masih sedih dan terluka , walaupun selama ni saya nafikan yang saya sayangkan dia , bila dia dah pergi , then saya sedar, saya memang sayang dia ? hmm -,- cukuplahh saya dah taklarat nak ada perasaan nie , nak marah saya sebab asyikasyik post pasal benda nie ? takpayah baca oke ? saya mintak maaf , saya takada tempat mengadu , selama nie die jeh saya ade nak curahkan segalanya , tapi apakan daya saya , saya dah hilang dia , betul kata orngg , selagi tak hilang selagi tuh tak sedar , maafkan saya , tiap-2 kali , saya masih menangis lagi ! cukup , bukan takbole carik ganti , bole , tapi saya tahu walaupun siLELAKI ni kasar dengan saya , dialahh satu-2 nya insan yang masih kesah pasal sayaa :') kenapa saya nie LEMBAB sgt-2 ? tak sedar-2 membe dah sayangg kita ! ahh bencilahh , kita taktaulahh bila boleh lupakan dia , since dia pun dah takade balas text kita lagi lah rase macam ape jehh -,- sayaa takfaham dengan saya , selalu dengan EGO , menafikan semua perkara , SOMBONG !

NOTA KAKI : EGO < KAU PERGI DARI AKU ?
*wawa , kenapa kau remukkan hati sendiri ?

klik kalau suka (:

No comments: