QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, December 19, 2011

boleh tinggalkan ke ?



HAI DAN ASSALAMUALAIKUM ,

err , sihat tak , ishh -,- saya ngantuklaa , sayaa tidur pukul 7.30 pagi tadi , saya tak perasan pun dah pagi -,- kelam kabut lari naik bilik takut kena marah :) lepas menunaikan yang wajib saya pun macam tak sedar jehh diri tuh tidur lambat -,- telefon pulak berbunyi , ingatkan sapa , baru nak marah mama rupanyaa , dah kena ' bangun pagi , gosok gigi , cuci muka dan mandi ' #lagumasakecik-2 . nak sarapan tapi perut meragam -,- dahlah kena layan macam budak-2 , pagi-2 mama dah sikatkan rambut :) katanyaa apetah #elehh , nak manja-2 lah tuh :) haha , yelah mama :) err, nak tahu ? lagi dua hari saya nak tinggalkan Malaysia , tah pape tah , nak pegi holiday pun saya sedih , saya sedih lahh nak tingal kann DO-RA-E-MON ajaibb sayaa nie :) [ nama diaa Zarek * macam nama boyfriend pulak ]  tiap-2 hari melekat je dengan dia , boleh ke saya tinggalkan dia ? ishh -,- nak bawak besar sangat , nak tinggal taknak pulak . macamane nie ? harituh saya cakap ngan Zarek, saya nak tinggalkan dia -,- dia buad muka tahpape pulak kat saya , nasib baiklah muka dia memang macamtuh :) kalau tak , saya debik laju-2 :O takbole-2 , nnti orangg yg bagi tuh marah pulak. Bye Zarek -,- babah takbagi bawak awak pergi :( dia kate awak besar sangat :') Zarek Gemukkk :)

Notakaki : Friendship are gardens , grow with beauty :) klik kalau suka (:

No comments: