QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Sunday, December 18, 2011

saya tahu perkara itu

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM :)



hai readers , *bajet macam berjuta orang yang baca :) ahah , tak kisahlah kan .
awak , tahu kan saya banyak berubah , saya jahat ! saya kesalkan hidup saya yang dulu , saya tekad tinggalkan semua kisah lalu saya , awak tahu kenapa , sebab saya pernah jadi insan yang tak tahu menghargai tapi ingin dihargai -,- saya dulu pentingkan diri sangat-2 , saya sombong , saya ego ! saya tekad saya akan berubah , awak tahu tak , saya pernah tinggalkan orangg yang betul-2 sayang kan sayaa dan hampir dua tahun hubungan kami , saya tinggalkan dia macamtu jehh ! awak tahu tak betapa sakitnya dia saya buat ? munkin betul , usia kami terlalu muda , takfaham erti cinta :) tapi saya tahu dia ikhlas , saat dia kenalkan saya pada bonda kesayangan nya , tak begitu #PUAN SOHAILA ? #HAFIZ ? saya mintak maaf . saya lukakan perasaan semua orang macamtu je :'( saya tahu takguna saya sesalkan semua ini , betulkan , saya masih ingat bagaimana mereka korbankan masa datang ke rumah saya ? betulkan #SHAFIQ ? #DANISH ? maafkan kakak sayangg , kakak lukakan hati kamu jugak :'( sedangkan kakak tahu kamu semua dah layan kakak sebaik mungkin , tapi apakan daya , kakak manusia biasa :'( maafkan kakak sayangg , untuk keluarga #EN KAMARUZZAMAN , saya benar-2 mintak maaf dan berterimakasih untuk segalanya :')

#ibu , beritahu saya , apa yang boleh saya lakukan untuk tebus kesalahan saya ?

NOTAKAKI : TERIMA KASIH :'))
klik kalau suka (:

No comments: