QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, January 18, 2012

debaran tak hilang lagi

Hari ini terlampau AWESOME macam dia :D

Okayy, hari nie, pagipagi lagi mata dah kena cuci dengan dia. Bahagia tak terkata lah :) lepas tuh, cikgu salah panggil orang, panggil aku, tapi nak carik kembar tak sama parents ngan aku tuh :") kan dah konpius ! Harini mmg awesome habis, nama aku kena announce kan main kuad lgi dekat speaker sekolahh -,- takbole blahh betul. Nak cakap ponteng ah tuh, eh, takponteng okay , SMILE. Harini hari KOKURIKULUM , untuk pengakap, okayy -,- bosanbosan. Itu jeh yg aku boleh ungkapkan, diaa boleh pulak lalu dekat unit aku, debaran dia mmg tak terkata ahh :P #okay, abaikan aku ! Hee, tapi honest diaaa, saya suka ! Lepas dari tuh, aku ade lalu dekat depan kelas EmpatA, yang terbaiknya, dia dengan unit dia, buat roadblock tanpa kenderaan pulak kat situ, itulah pertama kali aku sedekat tuh dengan dia, itupun sebab sesak tahu, kalau tak, ish -,- buad malu aku jehh. Hee, then, dia yang awesome tuh bagi aku laluan , even dia cakap " lalu, lalu, lalu " itu perkara biasa kn ? Tapi itu sudah cukup bgi kesan pada aku, kau rasa tak awesome ? Perasaan orang lainlain tahu :) tapi, aku sikit pun tak pandang muka dia -,- aku malu, terlampau malu.


Published with Blogger-droid v2.0.3
klik kalau suka (:

No comments: