QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, January 17, 2012

kau awesome :*


KAU SANGAT AWESOME HARINI :*

Harini kat sekolah , bosan sangat . tau kenapa ? sebab cikgu banyak takde -.- aww, kesian saya , mulalahh perangai nakal-nakal datang lagi , macam macam kan ? haha, ohh ! lupa , buad sementara waktu nihh akaun efbee saya disita :) oleh saya sendiri , okayy -.- sebab harituh ada salah faham sikid dengan seorang insan , tapi sebab perkara ni dia dah besar besar kan , so nak tutup cerita , aku dah mintak maaf pun makin melampau-lampau pulak , udahlahh kecik , jentik pun jatuh tahu #okayytipu :* haha , tengok tajuk :D kau awesome :* tahu kenapa , sebab sebab sebab , hee , entahlahh , macam dah terbagi semangat dekat aku pulak :D btw, budak yang aku suka tuh , dia dah tahu lahh -.- err , aku cuma mampu cakap kbyee :) teruk kan ? takkesahlahh , dah berapa hari mood aku tak baik , cikgu niehh kadangkadang buad aku geram , mic dkt sekolahh tuh berlambak-lambak nak bagi announcement pun takboleh , last sekali susahkan orang! sampai hati kau kan -,- 

OKAY NAK BERHENTI MENAIP UNTUK BUDAK AWESOME BACA :*

klik kalau suka (:

No comments: