QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, January 4, 2012

empat SATU 2012

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM


Selamat petang , urrmmmm . cuaca hari nie aku suka ♥ 
sangat membahagiakan :) 
hari ini hari pertama persekolahan bagi para pelajar macam aku , ya  ! akulahh . walaupun aku dah tak comel macam budak-budak , tapi aku tahu hati aku masih lagi kebudak-budakkan , kalau tak , takkan lahh aku sanggup pakai beg sekolah baru tuh ♥ haha . dah nak dekat-dekat rehat tadi , mata aku macam dah ada gajah bertenggek kot , punya lahh bosan dengar cikgu math aku membebel , mak aih cikgu , dah mengajar math takpayah lahh nak jadi cikgu bahasa melayu. paling tak best sekali , SUSHILA KAUR masih lagi cikgu sejarah aku , err -.- cikgu , saya nak tidur bolehh ? grr . stress tahu dengar macam nie ! dah lahh tuh , dah pegi kedai buku yang penuh macam sardin dalam tin tuh , orang kedai tuh boleh kasi aku sampai 15 buku tulis math -.- err , awak nak suruh saya blaja math pun agak-agaklah wehh nyonya jual buku :) pelangkung karang , dahlahh tuh kat dalam kelas aku tiba-tiba jadi pemalu , bengong punya wawa -.- dulu kan main lantang bersuara , ye tak 5 GIGIH ? 
aku gagahkan diri , ku cekalkan hati , ku kuatkan mida agar tidak mengantuk lagi ♥ 
    tahun 2012 bakal menTRANSFORMER kan diri ini ? -.- okay taknak jadi kartun :P alah apa salahnyaa kan , nak berangan-angan jadik bumble bee yang comel tuh ♥ aku rasa kan cikgu math aku tuh macam out of service jeh dengan aku -.- harapnyaa taklahh , tapikan , sekarang nie aku nak pegi buat nota . nak tolong tak :) jomlahh :*

 BICARA ORANG TUA-TUA SEKARANG ღ 

aku lagi tua dari google, telefon pintar, ape ke kau panggil sematphone and sume kebenda yang kau kata kau tak boleh hidup kalau tak ada sekarang nie, yang menanyaa kau tak hidup lerr kalau aku tak ade 






klik kalau suka (:

No comments: