QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, January 5, 2012

lima satu 2012

HAI DAN ASSALAMUALAIKUM



Harini saya bergaduh dengan nyamuk , oh bencinyaa 

Hari kedua sekolahh sangat menyakitkan hati , err -.- saya yang sakit hati sendiri , tapi hati berbunga-bunga riang jugak tahu ♥ adalaa sebab-sebabnyaa , kalau semalam ada gajah bertenggek kat mata , harini macam ade empat ekor pulak , okay salah sayaa balik lambat gilaa-gilaa :) tapi saya tak tidur tahu , cumaa mama dah cakap ,

orang tak cukup oksigen memang akan angin satu badan , apatah lagi syaitan nirrojim itu dimana-mana 
♥ kawan - kawan saya mintak maaf tau kalau tiba-tiba saya jadik pemalu , tapi sungguh saya memang malu sangat , apa kejadahlahh kan wawa nie ? LOL , kesian kawan-kawan aku menanggung perangai pelik aku nie ♥ haha , saya takfaham lahh apa maksud lagi 266 hari ? ada orang hantar cakap saya masih lagi ada 266 hari -.- kau tahu tak ape maksud dia ? sila explain ♥ bila nak amek buku teks nie , cikgu-cikgu sorry lahh tak amik harituh , rumah saya jauhlahh , -.- okelahh , update punn dah lambat , malam nie sayaa nak pergi program CYBER DEVELEPMONT CORPS [ CDC ] bersama pertukaran pelajar bersama CAMBODIA , harini sesi membuat blog , harap harap esok tak mengantuk , walaubagaimanapun sekolah tetap sekolah , aku kena kuat kan semangat ! bintang , terimakasih mendengar keluhkesah saya semalam 

klik kalau suka (:

No comments: