QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Tuesday, January 31, 2012

smile and stop thinking

hai and assalamualaikum



cinta tak seindah novel
♥ tak mengapa , penat aku harini berbayar tahu . kebudayaan , bola jaring , segalanya terbentang di depan mata . haa , taknak pulak tatap puas puas ? ;') pemalu itu lumrah seorang gadis. kenapa ? nak cakap dia dah tahu , memang pun kan ? -.- biarlah aku bukan kacau dia pun. dia yang tiba tiba nak diam , tiba tiba nak malu , kalau aku boleh buat tak tahu , kenapa tak boleh. it seems like people nowadays , last night we had a deep conversation , tomorrow act like nothing happened ;') 


terima kasih kerana mendengar nya
♥ untuk korang , i mean yang pegi kebudayaan dengan aku tadi , yang lepak bola jaring , and lepas semua tuh kita lepak . terima kasih lah wehh , aku rasa macam kita satu family , kita masuk air sama - sama . maklumlah aku takde adik beradik umur dekat - dekat , yang ada cuma korang kawan kawan , sirnawati , shahaniza , fatinsuraiya , epahh , tashaa , memeyy , nanaaa iloveyouu , baby ;')
thanks dengar cerita pasal budak tuh , siap baring baring kat padang tuh kan . sorry kay ganggu korang tapi apakan daya , hati dah suka . masih ingat , kekabutan dalam bilik muzik , kekalutan masa menari , senyum sebelum perjumpaan bola jaring , jerit iloveyou, memeyy waktu turun padang , lepak sambil gelak golek golek . terima kasih KAWAN , ADIK . iloveyouthemost !



melihat kau mengkhayal kan aku beberapa ketika
♥ hee , harini seronok :) senyum , kau , kau , kau . dari pagi sampai petang muka kau kat mana mana ;') hahah . main bola , dikir barat , pagi pagi kat sekolah , haha . wehh aku tak stalk kau kayy , kebetulan jehh semua niyy , jangan nak perasan sangat lah mamat oii ;') 


♥ TROLLOLOL , hee , aku suka benda nie sebab benda nie untuk si gadis ♥ 




klik kalau suka (:

No comments: