QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Monday, January 30, 2012

flying without wings

Hai dan Assalamualaikum


bila mana imaginasi adalah jauh lebih baik dari realiti 
♥ sayaa akui , harini awesome , ya . apatah lagi , melihat dia . hee ♥ dekat sangat , maksud aku kat situ . depan kelas aku !


hati yang sakit , bukan senang diubati
♥ haihh -.- kenapa budak pelik niehh aku suka , bukan bukan , bukan topik nihh kay . 
nak cakap pasal facebook , dah lahh kayy , aku mungkin nampak feminine , nampak soft , but kau tak kenal aku kan . ya , aku memang tak pakai mini-skirt , tak pakai blouse , tak pakai high-heels , but kau tahu , naluri seorang gadis dalam diri aku masih ada kan ? kau takboleh judge siapa aku kay , kau tak kenal aku tak bererti aku tak kenal kau -.-
that's diff baby . 


tak kenal maka tak cinta , dah kenal jangan menyesal pula 


klik kalau suka (:

No comments: