QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, January 25, 2012

terhenti sampai disini

Assalamualaikum ;')


Di luar tingkap aku, titisan demi titisan hujan menerpa. Aku kelu, di dalam bilik puteri bonda dan ayahanda ku ini kelihatan suram. Hati yang dulunya riang mampu redha kian berkecamuk. Mungkin ada yang mengganggu isi hatinya, tiada siapa tahu. #kaystop.

Aku bukan nak buat novel . Aku cuma sentap, dan aku patut mintak maaf, dulu aku abaikan kau. Sekarang tiba masa kau buat aku, betul kata kau, aku kan ramai kawan. Mana pegi semua, ya , aku pentingkan diri sendiri. Betul, tkde yg salahh, aku buang kau. Aku buat taktahu. Aku tolak kau. Sampai mse aku fikir-2 blik, mmg aku bodoh. Betullah ape kau buat, aku mmg ptut rase semua tuh, jgn pena dtg lagi , even aku rayu, go ahead. Ibu tak pena tahu semua yang berlaku. Kita sama-2 rahsiakan. Dah smpai mse ibu tahu, hbungan kita mmg goyang dari dulu dan sbenarnya dah lme tamat gara-2 aku pentingkan diri sendiri. Jahat kan ? Kurang ajar kan aku ? Org buat baik ini balasan aku. Orang sayang aku mencelakakan. Hmm -,- betul taksalah tindakan kau. Mmg aku ade sampai langat nak hantar barang kat dia, aku text shafiq tye kat mne. Satu jam aku tunggu takbls. Aku call tkangkat, aku mmg ptut terbiar, ppuan taksedar diri. Takpelah, dengan izin ALLAH. Harini, aku redha dengan apa yang dah berlaku. Aku terima segalanya. Aku mohon maaf kerana segalanya, especially to ibu sebab selama nie takpena bgitau perkara sebenar, sakit hati anak ibu kerana wawa.


Saya dah takmampu teruskan  semua nie. Masih ada barang yang saya akan beri. Tapi itu yang terakhir ibu, maafkan saya begini akhirnya. Saya bukan insan sempurna , saya takpatut diberi sayang .


Assalamualaikum ,


Published with Blogger-droid v2.0.4
klik kalau suka (:

No comments: