QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, January 26, 2012

where the hurt comes from



setelah hati kau ku tusukan dengan beribu ayat atas tajamnya lidah , tidak perlu lagi kau maafkan aku .
♥ berat rasa di hati , nak cerita tidak tahu , maka aku diam memendam rasa .
JANGANLAH SEDIH SANGAT FARAH , tidak semudah tuh sayang , setelah kau baca tusukan hati ku tertulis baru kau rasa tusukan di hati itu , setelah airmata ini melimpah bagai badai diluar tingkap baru kini kau rasa . tidak mengapa , aku mengerti apa rasanya . aku terima sebagai balasannya . mungkin , ini takdir ALLAH , dan aku harus terima , yang cantik biarlah pergi , yang berdebu biarlah disitu . atas niat baikku nak berbaik dengan kau , kau sendiri buangnya . layanan yang kau beri penuh dengan kebencian cukup terhenti pada saat itu . setelah itu , kau beri aku pengharapan untuk kembali . dan aku yang dipersalahkan ? sampai bila ?


kau tidak perlu rasa bersalah atas rasa yang telah kau buang
♥ tak perlu kayy , aku sayang kau , ya memang FULLSTOP . puas hati , dulu memang aku mintak masa dengan kau , berikan aku peluang keluar , ya know what ? you must let a girl go and hurt by a few bad guys so she would know how to appreciate one good guy . itu jaa yang aku boleh cakap , and this is the simple truth . aku admit it aku buat salah , but aku ade promise kan ? promise is still a promise , tapi aku rasa kau ambil keputusan untuk lepaskan aku dan lupakan promise tuh kan ? aku pun rasa kau akan baca blog ini dan berfikir . sabarlah kay , aku bukan buat penulisan atas suka hati aku , aku buat berisikan sayang dan kasih . aku tidak dilahirkan untuk mengarang novel , tidak . aku dilahirkan untuk menaip di keyboard ini dan belajar meluahkan rasa mengikut hati yang tulus. benar , aku bukan blogger setia , aku bukan mengejar wang dari nuffnang , TIDAK . 



   you're good enough not stupid enough
♥ as i say , you're good enough to forgive me but not stupid enough to trust me . i understand your situation :) once a heart broken , hell yeah for me . just imagine , we both had a broken-heart . and both of us hurt each other , am i wrong anywhere ? boys and girls , we've been fooling each other a lot , so what , this is the deal , and now , tell me that i should be blame because of writing this on my blog , tell me , blame on me . well , boy . good luck . you're still someone's reason to smile ♥ you're still someone's sunshine , hope everything comes and go with joy , i'll pray for your happiness my lovely boy ;) thank you for the love i had and for giving me such an idea to go , let me go and i'll learn how to survive as i come back before , you already throw me out of your heart . 

klik kalau suka (:

No comments: