QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, February 4, 2012

angin , bawalah dia pergi .

Hai dan Assalamualaikum

Mama , terimakasih 

♥ hari isnin nie , InsyaAllah kalau tak ada apa - apa , aku akan melawat Melaka . Pagi lagi , mama dah cakap . Bila pergi melaka , duduklah tepi laut malam - malam . berubah muka aku , terasa janggal berkeadaan begitu , seolah - olah mama sorok sesuatu dari aku . aku pun tanya lahh . kenapa ma ? ada yang tak kena ? . aku masih ingat kata - kata ini . ' sudahlah sayang , awak lah gadis yang tinggal serumah dengan mama , dengan orang lain nak tipu boleh , bukan dengan bonda awak ni ' rupa - rupanya , mama dah tahu , mama dah bukak facebook and blog and diaa . YaAllah , tenangkanlah hati aku . mama kata , sabarlahh , kalau suruh aku bercerita pada dia , pasti aku refuse , jadi dia bercadang nak bawak aku ke sana . biarlah aku menangis , aku lepas kan geram , dan dia berharap aku gembira lagi ? InsyaAllah . 

kesihatan aku terganggu lagi
♥ sejak aku berhenti makan ubat -.- kesihatan aku terganggu lagi . ahh , malaslah aku nak fikir . lepas nie apa pulak yang akan timbul , nanti aku nak lepas kan semua macam yang aku pernah lepaskan dulu . biarlah terlepas segala calitan luka . biarlah bermonolog atas batu sekalipun , aku harap angin bawa dia pergi walaupun aku tahu kesakitan yang aku sendiri tanggung . aku perlu begitu kan ? sampai bila nak merana ? Takpelahh , Allah duga aku , dan aku terima dugaan itu . 


i'll have to accept with no regret
you bring colors to my life , thank you . now the time has come , i need to let you walk away even if i don't want to . i love you . that's all i can say . 






klik kalau suka (:

No comments: