QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, February 3, 2012

tersenyum dan terkesima

Hai dan Assalamualaikum

Kau terbaca dan terasa
♥ haha , ada orang terasa , kenapa kau rasa kau eh ? sebab kau tahu tu kau ? heyy , takde orang tahu cerita dalam nie pasal kau , kau pulak gatal - gatal jari letak dekat wall aku macamtuh ;') nak bagitahu ke yang blog tuh cerita tentang engkau . pening pale aku menjawab tahu . kayy , abaikan . 

Aku tak berubah kayy
♥ ada orang tanya , kenapa farahh nampak lain harini ? err -.- takde pape kayy , farah biasa jehh , farah tahu korang semua bukak fb semalam kan ? tu sebab korang tanya farah kan ? dah dah -.- farahh okayy , farahh tak kesah pun kalau dia nak buat macamtuh . memanglah , dia tulis dengar cerita dari tuan punya badan tapi dia nie takboleh fikir ke ? kalau ayat kasar dia , takde otak ke ? yelahh , ada ke kata dia tak ego , eh , even farahh pun ego tau . takda manusia lah tak ego . and untuk kawan - kawan farahh , sorry kalau farahh layan korang acuh tak acuh jehh harini . farahh dah doa sehabis baik harini farahh okayy , tapi tulah tak okayy jugak ;'( sorry gak kay siena 


This is not my cup of coffee
have a sip and feel the greatness , miss my cappuccino . Aku akan begini , mengabaikan dan terabai . oh please , eja sendiri tahu aku bukan suka suka kayy , kalau aku suka suka , aku tak cakap . tengoklah macam aku buat dekat tuttut , itu sukasuka . aku amek port tak port jehh ;') TROLLOLOL , aku tak kisah pun.


Aku akan berdiam diri dan tunggu 
♥ carilah aku kalau kau rasa kau perlu , and sebenarnya aku tahu kau tak perlu , dah farahh jangan yang bukan bukan kayy , haishh -.- lagipunn , aku akan sentiasa ada kalau kau ada masalah kalau kau rasa kau perlu teman berbicara lahh , kalau tak perlu takpe , buad apa saja asal kau happy ;') Don't be afraid to fail . be afraid not to try , aku dah cuba , dan at least aku tahu . biarlah baldi carik toilet sekalipun , kayy . aku tak heran . Harini aku rasa semua orang tahu tentang perasaan aku pada kau , bertambah lagi secalit luka dihati . apalah salahnya kan , kalau kau inbox jehh aku . seronok ke kalau orang spread stories pasal perasaan aku ? apa kau rasa kalau tuh kau kena . selama nie aku sorok atleast aku takde sebut nama kau hidayat kan ? please lah kayy , jangan nak public sangat kat sini . 

Hati ditusuk sembilu , kayy terima kasih :)
♥ pagi pagi tadi , ada orang cakap . eh , farahh , tu dia , kat atas tuh . aku baru nak buat muka poker face , nak cakap eh siapa . belum sempat -sempat , dia pun cakap ' takpayahlah buat taktahu , kita baca wall post semalam , lepas tuh blog awak , kita dah faham . ' oh , kay , kau faham pale kau . semak lah otak aku . haishh -.- jangan nak mencari publisiti sangat lahh . sekarang aku betul nak ucap terimakasih kat kau sebab pandai sangat bagitahu semua orang . -.- rupanya facebook takde buad private messages , and takde inbox . kayy ;') 

klik kalau suka (:

No comments: