QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Thursday, February 2, 2012

i'm keeping the imagination away

Hai Dan Assalamualaikum 

Keep your mouth shut !
♥ err -.- you're not a slut . totally no . but you know what , aku dah pesan berkali - kali , abaikan perasaan aku dekat kau , yang kau pegi titikberatkan sangat sampai membe kau perlu tanya sorang budak nie siapa farahh muncett's , perlu ke ? aku dah kata kan , biarkan , awak tuh lelaki , kalau tak faham bahasa gak aku taktaulah . hmm -.- aku da ready untuk dimalukan kalau benda tuh dari mulut kau , nak perasan or what else . yang pasti yang suka kau , bukan siena muncett's kay . kalau nak tahu , tanya jelah aku , ha'ah aku suka kau . haa , panggil ahh kawan kau tuh , suruh baca blog nie , biar lah dia tahu -.- aku dah tutup cerita , sibuk pulak bukak cerita . takpayah lahh nak stress sangat kan kalau aku ada kat kawasan sekolah berdekatan tuh , aku tak mintak pun bertembung dekat kantin or mana - mana , haishh -.- adik , aku pun nak SPM lahh . aku boleh buat taktahu , takkan kau tak boleh . be a gentleman , not an egoistic guy

Memandangkan ini benar -.-
♥ kau tahu , tidak mudah untuk mendapat kasih orang yang ikhlas sayangkan kau , walaupun kau takpernah berbuat apa - apa , aku tahu aku ikhlas sebab aku takpernah sayangkan orang yang tak ada apa - apa dengan aku . dan ini yang pertama setelah beberapa ketika aku bercouple ;')  maka dengan ini aku nak berhentikan segala pembaziran -.- pembaziran airmata aku mengenangkan nasib menyayangi orang macam kau yang terlampau ego ;') kau kata , jangan kata kau berlagak kalau tak kenal kau , tapi wehh aku dah kenal lah kau , kau jehh tak kenal aku , hha  xD maklum lah kau kan budak PANAS ;') ramai orang suka , ramai orang sayang . maka , kau anggap aku tergolong dari peminat fanatik kau ? heyy , tak kay -.- aku pun takfaham macamana boleh sayang kau , hha -.- oh ya , jadi tolong keep your mouth shut from spreading the stories ;') aku tahu kau taknak terganggu maka aku pun takkan mengganggu , tapi kau yang terganggu , tahu kenapa , sebab kau perasan . Sayang , suka , cinta , kasih itu berbeza , kau harus belajar menghargai orang lah budak .


bebaskan diri kau dari cengkaman SUKA 
♥ dah kay , hentikan semua perkara , soal aku ? melihat kau senyum selama nie dah cukup mengubat hati lara ;') melihat kau sihat sudah cukup biarpun kau dihujung dunia celah mana . Kalau nak PMR 8A , please 8A , sebab itu yang kau cakap pada 'cousin' aku , aku nak tengok kau berjaya , dan aku nantikan saat kejayaan kau kay . jangan dalam hati nak 8A , lepastuh ckp 6A2B will be fine . NO , aku nak tengok masa result PMR tuh kau one of the person will stand up and smile to the world that you can gain a great achievement ;') sebab aku suka gaya sombong kau ;') perhh , aku masih ingat , kawan kau kata dekat aku , lupakan jelah impian tentang kau . tahu kenapa . sebab kau rasa kau bagus , sebab kau rasa kau takperlukan semua nih , kau tahu apa ? kau takpayah bercinta langsung lah . 




Alasan untuk perkataan dan perlakuan kasar pada kau
♥ kerana kau berfikir terlalu banyak, kerana kau perlu relax dan fikir tentang kehidupan , kerana kau perlu disedarkan -.- aku mungkin takda apa di mata kau dan mungkin ada yang kau sayangi macamana aku sayangkan kau . tapi kenn , aku nak kau tahu , aku takkan jejak gadis idaman kau ;') aku takkan ambil tahu siapa dia . selagi aku tak dengar kau terluka ;') tapi bila tengok kau , aku rasa lebih ramai ppuan kodd yang terluka berbanding kau sendiri . kay mulut aku jahat , tapi kalau mulut aku tak jahat macamni cakap pasal kau , siapa nak cakap ? kau kan ada kawan kongsi sukaduka , so , go on kay ;') lagi satu pesan kat kawan kau jangan pandang pelik kat aku boleh ? sakai lah , baru btaw aku suka kau , belum lagi aku datang depan depan cakap aku nak couple . haa , tahu kau akan cakap taknak -.- aku pun tak kata nak buat kan ? lagipun , kau kan ramai kawan . haa , aku takdelah sampai nak kacau kau punn ;') dah ku pesan berkali-kali , abaikan rasa hati ni .


kau takkan terpadam dari kotak hati ;')
♥ you're the reason for the teardrops on my guitar ;')

klik kalau suka (:

No comments: